نام شرکت: ثبت شرکت فکربرتر
کد شرکت: PAR41907
تعداد نمایش غرفه : 663
نوع شرکت: خصوصی
مدیر عامل: darkob site
شهر / منطقه: استان تهران - تهران
توضیحات:

 تفسیر نام تجاری به عنوان یک رابطه، در واقع، یک بسط منطقی از ایده ی شخصیت نام تجاری می باشد.اگر بتوان به نام های تجاری شخصیت داد، آنگاه مشتریان می توانند با آن ها رابطه برقرار کنند.

مشتریان نام های تجاری را به این خاطر انتخاب می کنند که آن ها به دنبال درک خویشتن بوده و می خواهند که ابعاد شخصیتیرا به دیگران ابراز کنند. مصرف کنندگان از طریق درگیر شدن در یک رابطه، هر چند برای مدتی کوتاه قادر خواهند بود که نظرات خود را در مورد خودشان تایید کنند، و یک نام تجاری، که به صورت استعاری همانند یک عضو فعال در این رابطه عمل می کند، می تواند به مشروعیت دادن به تفکر مشتریان در مورد خودشان کمک کنند .

  بر اساس این دیدگاه، مدیران باید در مورد این موضوع فکر کنند که چگونه ارزش های یک نام تجاری باید باعث ایجاد یک نوع خاص از رابطه گردد. علاوه بر این، تفسیر نام های تجاری به عنوان روابط، مدیران را قادر می سازد تا کارکنان را بیشتر در فرآیندهای ایجاد نام تجاری درگیر نمایند. می خواهد از نام تجاری خود برای برقراری یک رابطه ی نزدیک با مشتریان خود استفاده کند ممکن است که آن ها این رابطه ی نزدیک را ترجیح ندهند، بنابراین این مهم است که زمانی که رابطه ای بین سازمان و مشتریانش ایجاد می گردد بر روی مصرف کنندگان تحقیقاتی انجام شود تا دیدگاه های آن ها در مورد رابطه ی مورد نظرشان مشخص گردد. با آگاهی از اینکه مشتریان از یک رابطه چه چیزهایی می خواهند و سپس اصلاح استراتژی ایجاد رابطه احتمال بیشتری برای موفقیت نام تجاری وجود خواهد داشت.

ثبت شرکت فکر برتر آماده ی پاسخگویی به کلیه ی سوالات شما در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت برند می باشد.

سوالات خود را با ما در میان بگذارید.


اطلاعات تماس
این غرفه منقضی شده است

غرفه های مرتبط
درج آگهی در بانک اطلاعات مشاغل رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می باشد،لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بانک مشاغل و نیازمندیهای کشور می باشد و هرگونه استفاده از مطالب و آگهی ها غیرمجاز و پیگرد قانونی دارد.
Pardad All rights reserved.info@pardad.ir 2007
طراحی سایت توسط طراحی سایت 24